Kızlar bende çook ama çok korkuyordum kendime hiç güvenmiyordum ama pazartesi günü normal Doğum yaparak aldım bebişimi kucağıma Allah yardım ediyor oluyor bitiyor merak etmeyin sıkıntılar olmuyor mu elbette oluyor bu her iki Doğum şekli içinde geçerli ama sonunda annelik duygusunu tatmış oluyorsunuz. Allah bütün kadınlara nasip etsin bu duyguyu