beyzanurytt Kızlar ilk dozumu oldum bugün ve şuan vücudumda kırgınlık kolumda ağrı üşüme mide bulantısı var sizce normal mi acillik bi durum var mı siz neler yaşadınız görenler yazarsa sevinirim
Xcbaby beyzanurytt kolda ağrı cok normal fakat digerleri bilemedim farkli bir sebebi de olabilir belki aşıdan dolayi degildir kusma ya da ishal olursa mutlaka acile gidin.
Minikperi beyzanurytt normal canım. Beneğin hareketlerinde de azalma ya da hiç hareket etmeme olabilir birkaç gün. Ama geçiyor merak etme.
helloogbitchs beyzanurytt ben dün ikinci dozumu oldum 37 haftalığım kolum dokununca ağrıyo onun dışında iyiyim ama sanki böyle belirtiler olabilir demişti hemşirem ilk dozumda unuttum
bebikveben beyzanurytt bana da hemşire bu belirtiler olabilir demişti ama bende olmadı. Bünyeden bünyeye değişiyor demek ki, çok normal
gamzecgr beyzanurytt ben de bu sabah oldum ama hafif kol ağrısı yaptı sadece o da üstüne yatarsam ama hemşire hafif ateş yapabilir demişti
YigitPoyrazMomm beyzanurytt ben tetonuzu olduğum ilk gün üstüne yattım ağrılarım oldu keşke elimle ovasalsaydim iğneden sonra yapmadım hiç 1 hafta zor geçti ağrım tavsiyem tetonuz vurulduktan sonra bir kaç saat sonra üstüne buz kopmlesi ve ovalamak en azından biraz daha ağrısı azalır
myprincessgirl beyzanurytt 19 haftalık oluyorum yarın aradılar sağlık ocağından 20 hafta ve üstünde mi olmak gerekiyor
battaniyemkareli beyzanurytt ben mühendis olduğum için tetanoz aşısını 3 kere oldum, kol ağrısı ve ilk gün hafif ateş yapıyor , sonra geçiyor. kol ağrısı max 3 gün sürer. şimdi hamilelik sebebiyle 2 doz daha yaptıracakmışım🥺
Yassey beyzanurytt bende ilk dozu olduğumda bildiğin grip gibi hastalandım etlerim acıyordu acile bile gittim serum takıldım ilk dozda oluyormuş bazılarında korkacak bir şey yok canım ebe çok normal demişti
Sila95 beyzanurytt bende iki gün önce oldum gecesi ağrımaya başladı kolumu kaldırınca çok ağrıyor onun dışında herhangi bir belirti olmadı kişiden kişiye değişebilir korkmayın bence
Belginylmz beyzanurytt halsizlik olması normalde mide bulantısı mi bilemedim ben ne ağrı ne halsizlik ne kolda acı yaşadım