Doğumunu beklemen lazım. Herhangi bir enfeksiyon, açılma, suyun gelmesi, sancı vs olmadığı sürece sırf 40 haftayı dolduruyorsunuz diye direkt sezeryan düşünülmesi çok saçma. Ssvd için uygun gorulmussunuz zaten. Yurtdışında 42 43 leri görenlere bile önce farklı müdahalelerle normal doğum yaptırılmakta. Bizim doktorlar malesef her problemde risk almadan sezeryan yapalım diyorlar. Yaptıklarınıza aynen devam edin. İnşallah sağlıklı kolay bir doğum yaparsınız. Sezeryan her zaman en son seçenek olmalı.