Esraeymen1234 Spinal sezeryan olan var mi nasil birssey cok aci oluyormu ve uyusukluk hemen geciyor mu
Tosbik Esraeymen1234 ben 10gün önce spinal sezryan oldum cok memnun kaldim. Hicbsy hissetmedim. Acı, ağrı, sancı olmadi hiç. Söylendigi gbi bel agrisi, baş ağrısı falanda olmadi bnde. Hayirli dogumlar diliyorum 🙏