Hselinay ben yaptırdım gayet güzel dedi doktorum sonucu için. Ama kötü çıksa da fetal dna filan istemicektim çünkü ne olursa olsun kabulümüz her zaman. Önceki gebeliğim çok sıkıntılı grçtiği için doktorum bu sefer bunu yaptırmamı önerdi o yüzden yaptırdım