Guzelgunlerim benim ablam ilk bebeğini düşük yapmıştı sonra test yaptırdı pıhtılaşma çıktı onda.2 hamileliğinde de kullandı oksaparı.bende onun raporuyla gittim doktora biz bebek düşünüyoruz ama böyle böyle bi durum var bana da test yapın dedim.maalesef bende de genetik mutasyon çıktı canım.ama şükür ki ablamın talihsizliği benim önlem almam için iyi oldu