Kızlar 5 gündür geçmeyen bi kaşıntı var tüm vücudumda allerset diye bi ilaç kullanıyorum doktor onu verdi ama asla bi yararı olmuyor bugün doktorumla görüştüm yarın tahlil yapalım acil sabahtan gel dedi gebelik sarılığı falan olma ihtimali var dedi yaşayan arkadaşlarda başka bir belirti oldu mu veya kaşıntı olan varmıydı