blackeagle Mutluyumanneyimm yüksek ihtimalle kızım olcakmış yarın net belli olcak inşallah değişmez ise ismi Almila olcak😊
Mutluyumanneyimm iremby busratasci- 16+1 de netleşti canım aslında 14+2 de belirmişti ama net dememişti
Asminsmom2 Mutluyumanneyimm Ben asmin koyacagim😍🤗 Ama Allah aşkına Liya koyma bı nesil Tarkan sayesinde Liya olarak gezecek 😁😁