Merhaba hanımlar. 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim. Folik asitle birlikte Ocean Mummy içmemi önerdi doktor. O zamanlar annemin yanındaydım biz başka şehirde haşıyoruz. 1 hafta sonra kendi şehrime gidicem diye sadece folik asiti aldım. Kendi doktoruma başladım ama hiç vitamin vermedi bana. Şimdi 12 haftalığız ama ben 1,5 aydır o kadar halsizim ki sürekli uyuyorum. Şimdi tekrar annemlern yanına geldik. Sizce bu vitamini almalı mıyım bana iyi gelir mi? İçerisinde folik asit var diyorlar foliği bırakma zamanım geldi zaten. Direk sadece vitamini mi içsem. Kafam çok karışık. Bu vitamini emzirirken içerdim ilk kızımda. O kadar çaresizim ki halsizlik iştahsızlık beni mahvetti. Sıcaklar da cabası. Doktora gideyim mi? Ne önerirsiniz?