Occarro yu bende almayı düşündüm ama çok hantal ve büyük geldi. Hem arabamıza sığmayacaktı hemde ilerde büyüklüğünden sıkılırsam diye vazgectim. Bende etrafımdam duyduğum kadarıyla mamas papasa yöneldim..Doona almayı bende düşünüyordum fakat kullanım süresi çok kısıtlı olduğu için vazgeçtim. Umarım ikimizde memnun kalır , bebeğimizi sağlıcakla kucağımıza alırız.. Kullanan arkadaşlarında yorumlarını bekliyoruz