Aslaaa zor değil öyle bişey değil yani benimki elma aromalı gazlı içicekti tadı aşşşırı güzeldi birdaha olsa içerdim yani yan etkisi değilde ben normalde de az yediğim için sadece kahvaltı canım istemedi içtikten 2 saat sonra tok hissediyosun kendini onun dışında hiç yan etkisi yok iyiki yaptırmışım şimdi doya doya tatlı yiyorum testi yaptırmadan önce tatlı şeylere tedirgin yaklaşırdım