Kızlar selam.22 haftalık hamileyim.16. Haftadan beri idrar yolu enf. İle uğraşıyorum çok yüksek olması hiçbir zaman ama bitmedi de. İlk başlarda vajinamda ağrı+yanma oluyordu fakat geçti.2-3 gündüd tekrardan başladı böyle bir yeri keseriz sızlar ya öyle. Bu normal mi acaba ya doktoruma sordum ama hiçbir şey demedi