cansbade Merhaba kızlar hamile olduktan sonra dışardan sgkmızı başlattık kendimiz ödüyoruz şimdi 32. Haftadayım doğum iznine çıkıcam prim borcunu devletmi karışar yoksa şirketmi bilgisi olan yazabilirmi lüften
MasalAlparslanMom cansbade prim borcu derken. Raporluyken priminiz ödenecek diyemi düşünüyorsunuz. Rapor paraniz dan mi bahsediyorsunuz