niloya94 regl tarihime göre 7+5 im geçen hafta doktor 6 haftayla uyumlu dedi ilk defa keseyi gördük bir hafta sonra gel dedi bugünde gittim doktor 6+5 dedi kalp atışı falan dinlemeyi geçtim elimde bir ultrason resmi falanda yok verilmedi hiç net değil yani hiçbir şey kaçtır gidiyorum benimde moralim bozuldu artık iki hafta sonra gel dedi doktor erken gelmişsin dedi ben bebeğim hakkında ne zaman net bilgiye ulaşcam bilmiyorum