ipeklinaismom Normal doğum yapan anneler açılma çok olmayınca makara kadar kesik atılıyor sonradan dikiliyor diyorlar her doğumda bu böyle midir istisna mıdır tecrübeli anneler cevap verebilir mi yeni hamileyim daha şimdiden aklım gidiyo korkudan
bdenerigokce ipeklinaismom arkadaşımın makata kadar kesildi yırtılacağına onlar kesmiş, niye neden o kadar bilmiyorum🤷♀️ ama çok zor keşke sezeryan olsaydım diyor, 40 gün iyileşmemiş
Youngmotherr ipeklinaismom benim tam açılmam varken de atıldı bebeğe bağlı biraz o benim bünyeme göre tombiş bebekti
Esraguvennn ipeklinaismom ben onu açılmaya bağlı değil diye biliyorum. Bebek cikmadigi çıkarken zorlandığı zaman atıyorlar. Çünkü zaten doğum olması için 10 cm tam açıklık hiç olmadı 8 cm falan olması lazım. Bende tam açıklık olmasına rağmen kesi atıldı. Ayrıca öyle makata kadar falan değildi. Açılma olmazsa bebeğin başı hiç geçmez zaten açıklık içeride olan bişi çünkü. Bide düşünüp çok sıkma kendini benim hastaneye yatisim yapılırken bir kadın doğum yaptı onun bilgileri giriyorlardi 4300 mu ne çocuk doğurmuş kesi bile atılmamış. Değişebilir yani bu durum zaten olsa bile o an ne canın açıyor ne onu hissediyorsun sonrası da bakımı güzel olursa bir hafta icinde dikişler kendi eriyip gidiyor
Belginylmz ipeklinaismom o fark etmiyo tam acilman olsada kesi atılabiliykr o makara kesme bence bebeğin iriligiyle alakalı bnce
ipeklinaismom Belginylmz sezeryan da istemiyorum ama mecbur kalicaz gibi kalpten giderim heralde daha şimdiden panik aldı
bdenerigokce ipeklinaismom mutlaka oluyor diye bir şey yok kendini korkutma, komşum 2 normal doğum yapmış ne kesi ne dikiş hiç bişi yok bu da var 🙈 ama ben sezeryan istiyorum orası ayrı 😂😂😂
Enu1004 Esraguvennn kesiyi atarlarken hissettiniz mi? Uyuşturmadan direkt atıyorlar mı? Ben de sürekli bunu düşünüp korkuyorum
symag ipeklinaismom direk kesik atmiyorlar bebeğin gelisine göre. Mesela bebek kendi yirtsa o çift taraflı oluyor . Ama Dr kontrollü yapınca hasta için daha iyi oluyor
Izzet bnm normal dogumdu 10 cm aciklik vardi kesmisler bn dikerken ogrendim kesildigini devlette kesi yapiyolarmis genelde komsumuz ozelde dogurdu ona dr girmis masaj fln yapmis kesi olmamis devlette genelde ebeler dogurtuyo ugrasmiyolar kesiyolar
Baharoloji ipeklinaismom açılma çok olmazsa ya da durursa zaten sezeryana alıyorlar bazen doğum sırasında kontrolsüz yırtılma olabiliyor o olması diye kesiyorlar zaten doktor ile alakalı bir durum endişe etmeyin onuda hissetmiyorsunuz zaten