B5- normal doğum olarak görünüyor şuan benim de ama dediğiniz gibi daha erken sanki çatı muayenesi için burada çok okudum doğumu tetiklediğini yazanlar oluyordu bir sonraki muayenede yaptırayım en iyisi haftam ilerlemiş olur teşekkür ederim size de geçmiş olsun hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza 🌸