Hicrano00 Bebegim 43 günlük ve 2 gündür gazini yapabiliyor ama kakasını yapamiyor ve çok ıkınıyor çok çırpınıp ağlıyor ne denediysek yapamadı 5 güne kadar normal dediler ama acıda çeksin istemiyoruz varmi tecrübesi olan 😒