Benimde kürtaj olduğum gebeliğimde lekelenmelerim oluyordu kahverengi şeklinde doktoruma yazdığımda direk yat dinlen demişti ve klinik oldugu için o saatte kapalıydı bende acile gitmiştim acil doktoru ne zaman oldu demişti dün gece demiştim ve kızmıştı neden gece gelmedin diye neyse o bebeğimi kaybettim kalp atışını duyamadık hiç seni korkutmak istemem canım doktoruna yaz veya bi doktora git derim ama bazı gebeliklerde oluyor lekenlenmeler ve kanamalar sıkıntı olmuyor hayırlısı olsun canım 🧿