NimetDilmen Arkadaşlar Benim Ilk Hamileliqim Düşükle Sonuçlandı.. Kasıqıma Sancı Girdi Lavaboya Girip Çıktıktan Sonra Sancı Gitti, Meğer Bebek Düşmüş O An. Kanamam Vardı Zaten.. Sorum Şu; Şuan 7+1 Hamileyim.. Dün Yine Kasığıma Ağrı Girdi Lavaboya Girince Geçti Tek Farkı Kanamam Olmaması.. Kanamasız Düşük Olurmu? Randevuma 1 Hafta Var Daha
Kmlc NimetDilmen kanamasız düşük olur mu bilmiyorum ama canım başından beri ara ara kanamalarım oluyor yatıyorum o yüzden sürekli. 12+2 yim şu anda. Umarım bebeklerimize birşey olmaz
Selim_Alparslan NimetDilmen ben 24+3 haftalığım en baştan beri kasık ağrısı çekiyorum doktorum magnorm verdi ilk 3 Aydan sonra kendimi çok yormadığım sürece ağrımıyor
Merve201119 NimetDilmen canım senin haftalarında kaşık ağrıları olabiliyor kanamasız düşük olurmu demişsin kanamasız düşük olabiliyor benim kuzenim yaşamıştı gittiğinde kalbi durmuştu rabbim kimseye yaşatmasın ama telaşlanma sen o haftalarda kasıkta ağrı oluyor
Zzuzu Senin haftanda kasik ağrıları normal oluyor genelde canım . Eğer kanaman kahverengi akintin yoksa çok stres yapma ama içinin rahat etmesi için doktoruna da sorabilrsn
DeryaOguzhan Kasık ağrısı normal aslında illa düşük yaptığınız anlamına gelmez bence 18 haftalık hamileyim ara ara hep kasık ağrım oldu sizin gibi telaşlanıyordum ben de doktoruma sorduğumda normal olduğunu söyledi. Fakat kanamanın olmaması bebeğin kalp atışı kesin devam ediyor anlamına da gelmiyor. İlk gebeliğimde 8haftalıkten kontrole gittiğimde kalp atışının durduğunu öğrenmiştim üstelik bir hafta önce durmuş kalbi 😔 ve buna rağmen ben de ne kanama ne de bi ağrı sızı vardı . İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
NimetDilmen DeryaOguzhan Benimde ilki düşük oldu 😟 ALLAH saqlıkla kucaqımiza almamizı nasip etsin. Peki kalbi niye duruyomuş bi sebebi varmı söyledi mi bisey neden kaynaklı diye?
NimetDilmen Selim_Alparslan Sevindim iyi olmana insaAllah hep iyi olur bi sorun olmaz. Hep bi evhamliyız ALLAH yardmcmız olsun
DeryaOguzhan NimetDilmen kalbi durduğunda mecburen kürtaj olmuştum. Ben de neden olduğu merak etmiştim doktorum sağlıksız gebelikler genelde ilk haftalarda kendiliğinden sonlanır yani eğer kalbi durmasaydı da yüksek ihtimalle bebeğin bi sağlık problemiyle dünyaya geleceğini söylemişti. Ve kürtajla alınan parçalar incelemeye gönderilmişti patolojiye gönderilmişti sanırım ama bi sonuç çıkmamıştı. Tekrar eden düşüklerde ayrıntılı testler yapılıyor ama her hastane yapamıyor genetik testler vs.