4567788 37+5 sancı çekiyorum belden de ağrım var karnımı bir şey kavurup geçiyor sanki hastaneye mi gitsem uzanınca da geçmiyor? suyum gelmedi kanamam olmadı doğumum gelmiş olabilir mi ? Başından geçen vardır yardımcı olur musunuz ?
Selahattincigdemguney33 Dinlenince geciyor olmasi lazim normalde ama dinlenince gecmiyo diyosunuz hastaneye bir görünün bence