mylifeAslan Cuma günü epidural+spinal anestezi ile sezaryen doğumum oldu. Ben ameliyathanede korkudan titriyordum o derece diyim sana😅 İlk doğumum çünkü🙈 İğne sadece bir anlık gelip geçiyor elektrik çarpması gibi bir his geliyor kısa bi an sonra zaten uyuşma hissi başlıyor anında, stres yapmamaya çalış canım ben yaptım bebek çıkana kadar gerim gerim gerildim ama bebeği görünce her şeyi unutuyorsun hiç merak etme mükemmel bi an, sen ona odaklan🫶🏻