Ben 28+5 yim. Her gün bir tane içiyorum kramplara çok iyi geliyor bende etkili oldu. Ebem magnezyum oranı en yüksek olanı tercih etmem gerektiğini ve Kızılay Erzincan ın en yüksek olduğunu tabii yine de araştırıp etiket okumamız gerektiğini söyledi. Bütün markalara ( özkaynak,saka,damla,beypazarı,sarıkız kızılay afyonkarahisar) baktık ve gerçekten en yüksek kızılay erzincan olduğunu tespit ettik. Onu içiyorum. Ama sizin gebeliğinizin başı olduğu için doktorunuz ya da ebeniz tavsiye eder mi bilmiyorum yine de bir sorun derim.