incitanesi__ Mavidunyamm oh ne güzel ya , benim kızım 70 günlük oldu hala olmadım ama 6 aya kadar normalmiş sanırım
incitanesi__ ZeynalNaibee çok iyi valla hemen olmuşsunuz , ben ne zaman olcam merakla bekliyorum bebeğim 70 günlük
incitanesi__ Mavidunyamm normal oldum canım , birde emziriyorum Emziren anneler emzirme dönemi boyunca olmayabiliyormuş sanırımm
Mavidunyamm incitanesi__ sen 4 ay daha bekle baktın hiç olmadın doktora gidersin belki adet söktürücü falan verir. Yada evde kendin soğan suyu kaynatıp içersen de adetin sökülebilir.