Malesef araştırılmadı. İlk kürtajı antepte oldum ikinciyi Ankara bilkent şehir hastanesinde. İki hastanede hiçbir sorun olmadığını, boş gebeliğin sağlıksız sperm yada yumurtadan sebep olabileceğini söyledi. Bugün farklı Bi doktora göründüm. Şimdiye kadar neden kanın pıhtılaşma durumuna bakmamışlsr dedi şuan yine gebeyim riske atmamak için göbekten kan sulandırıcı iğne verdi 3 ay onu kullancam. Ama kalbi atıyor mu atacak mı bilmiyorum kese biraz yamuk, düzeledebilir dedi şimdi de onun stresi sardı beni. Allahım hayırlısını versin nasibi varsa olur diyorum