Merhabalar, Bugün sezaryen tarihim verildi. 8 Eylül’de inşallah kollarımda olacak bebeğim. 38+6 oluyor. Şuan 37+3’te 3600 gramız. Doktor kafa çevresi ve kilosu sebebiyle tehlikeli olacağını söyledi. Riske atmak istemedi komplikasyonları… İnşallah bir an önce hepimiz bebişlerimize kavuşuruz. Doktor tarihi söyleyene kadar sanki hep içimde yaşayacak gibi geldi. Bir an sanki hiç doğmadan hep böyle yaşayacağız gibiydi. İlk gebelik olunca sanırım böyle oluyor. Gerçi çatlaklar dışında bir olumsuzluk yaşamadım. Bu hafta itibariyle +2 kg oldum. Sizde durumlar nasıl?