Kızlar iki ay oldu bebegimi kaybedeli,kendimi topladım ve yeniden hamile kalmak istiyorum,normal yolla çocugum olabılır ama yumurta tembelligide var dedi doktorum çatlatma ignesıyle hamıle kaldım ilk denemede,bunun yanında troıd hastasıyım,bebegimi troıd yuzünden kaybettigimi söyleyen doktor oldu çok üzüldüm duyunca,şimdi kadın dogumcumla görüşüp tedavıye bida başlamak istiyorum zamanımıdır tutarmı saglıklı gebelık olurmu diye aklımı yiyo sorular biraz daha mı beklemeyelim yoksa tekrar başlamalımıyım