Vandb Merhabalar yaklaşık 7 haftalık hamileyim sağlık ocağını bilgilendirdiğimde gel hemen sma için test yapalım dedi sonuçlar hamileyken daha kısa sürede çıkıyormuş yaptıran varmı aranızda. Normalde baya uzun sürüyormuş çıkması sanırım
cancel_ Vandb merhaba sma testini babadan yapıyorlar diye biliyorum ama bide evlenmeden önce de eğer ozamanki sistemde var iseniz sma testi eşe yapılıyordu
Agg0207 Vandb canım bunun hamilelik öncesi yapılması gerekiyor diye biliyorum ikinizde eşinle taşıyıcı çıkmış olsanız hamile kaldığında birşeyi degistrmezki zaten mantığı eğer ikinizde taşıyıcı iseniz genetikli tüp bebeğe yönlendiriyor doktorlar
Vandb Agg0207 ben 10 senelik evliyim 4. 5 yaşında oğlum var riskli durumlarda en son amniyosentezden sıvı alınıyormuş duruma göre yönlendiriyorlarmış. Evlenirken bu test yoktu ilk çocuğumdada yoktu
mervemurat16 Vandb biz evlenirken eşime sma testi yapılmıştı bana yapılmamıştı sağlık ocağıda birşey istemedi benden