Bugün 16. Haftaya girdim ve cinsiyet öğrenmek için ultrasona girdim fakat bebegin cinsiyetini görebilmek için doktor biraz sert basti ve kendimi sıkmaya başladım kasıldım. Ultrason sonrası hem karın, hem bacak hem de ayaklarımda ağrı arttı. Ağrının sebebi karnıma çok bastırılması mi yoksa kendimi kalmam mi anlayamadım. Sizinde ultrason sonrası agriniz oluyor mu?