Eslemim34 Kızlaaar ben 47 kiloyum 14+4 haftalığım. Kilo almak istiyorum ama alamıyorum çünkü iştahım yok😬 ilk bebeğim de 53 ile hamile kaldım 63 ile doğuma girdim bi ay da 10 kilo gitti bile ve en son 47 de kaldım. Bu hamileliğim de daha çok kilo alıp vermek istemiyorum o kadar. Benim gibi zayıf olanlar sonradan kilo alanlar nasıl başardınız? Doğumdan sonra 60 kilo da kalmak istiyorum.
Gizemlibirisi007 Öncelikle boyunuz kaç? Eğer 1.70 ya da 1.75 üzeri ise boyunuz, kilonuz çok çok düşük demektir. Fakat 1.60 1.65 aralığında ise kilonuz gayet normal. Boyunuz kısa ise 60 kg fazla olabilir proporsiyonunuza
Eslemim34 Gizemlibirisi007 Boyuma göre kilom iyi fakat ben tesettürlüyüm kıyafetler de zayıflık kötü duruyor üstüme oturmadığı için. Çevremden de çok baskı alıyorum almam konusun da.