Kızlar benim adet im her ayın 1 i düzenlidir. Ben test yapmak için günü beklerken çok alakasız 27 sin de adet oldum. Normal bildiğin adet gibi kanama durumu. Aklıma geldi bazıları erken adet olunca üstüne görme mi diyor ne bileyim mucize tabi bu ama adet bitnce test mi yapsam? Var mıdır umut?