Kızlar ismi parti o kadar büyük birçey planlamıyorum ama renkli pasta kesmek o an pğrenmek daha cazip geliyor. Ama malesef bu düzenlemeyi yapacak kimse yok etrafımda benim kız kardeşim yok eşiminkide başka şehirde birda olsada zaten yapamazdı herkese önceden söylerdi herneyse siz nasıl ypmayı düşünüyorsunuz yaoacak olanlar? Doktora bir kağıda yazıp vermesini isteye bilirmiyiz acaba?) ayıp olurmu daha sonra pastacıya o kağıdı vermek yada işte o renkli dumanları satan yere bu kağıda uygun renk yapın demek? Kulağa çok komik geliyo biliyorum ama başka nasıl yapılır bilmiyorum etrafında yardım edecek biriside yok arkadaşlarım ya başka şehirde yada evlilik hazırlığı yapıyo sizce nasıl yapnalıyım?