Kızlar selam artık gerçekten psikolojim bozuldu sinirlerim alt üst. Bebeğim bugün 9 günlük oldu sütüm 4.güne kadar gelmedi mamayla besledik sonra sütüm geldi göğüs ucum olmadığı için göğsümü tutmadı. Emzirme danışmanıyla çalıştık şuan silikonla emiyor ama problem şu ki uyandıramıyorum yani yarım saat 1 saat uğraşmaktan bahsediyorum uyanmıyor bıraksam saatlerce uyur 3 saati hiç geçirmedim ama o kadar yıpratıcı oluyor ki anlatamam sütümü sağıyorum ama uyanmadığı için içiremiyorum siz sormadan söyleyeyim sarılığımız yok şekerini ölçüyoruz normal. Nolur bana bir öneride bulunun altını açıyorum,vücudunu yüzünü ıslak pamukla siliyorum,avuç içini ayak parmağını sıkıyorum yok uyanmıyor artık gerçekten sabrım kalmadı hergün ağlıyorum