sedseda ben girdim valla hemde baya bi doktorum 3. Ay bitiminden beri yüzmenin en iyi spor olduğunu söylüyordu ama temizliğinden emin olduğum yerlere girmem konusunda ve mayonun asla ıslak kalmaması gerektiği konusunda da sıkı sıkı uyardı. Çok haklıymış bir kere iç çamaşırı almayı unutmuşum havuz bizim sitenin altında eve gitmem max 2 dk, ertesi gün mantar çıktı. Ha havuzdan mıdır bilemem tabii ki. havuza da denize de girdim 39 haftaya gireceğiz yarın 1 eylülde de doğumum var hayırlısıyla bebekte de bende de bir sıkıntı yok 🙏🏽