Ben geçen hafta perşembe günü başka bir nedenle doktora gitmiştim. Doktor beta bakmış. O zaman regliden iki gün sonrasıydı 1.26 çıkmış. Ben testi negatif gibi düşündüm. Regliye şimdi 10 gün kaldı. Bel ve kasıklarımda ağrı var. İçime acaba hamilesiyim diye şüphe düştü. Sizce mümkün mü?