Gulsen123456 Kızlar 19+3 hamileyim. Aşırı hazımsızlık ve gaz sorunum var. Ne yesem durum aynı. Safra kesem de yok. Benim durumumda olanlar hazımsızlık için faydasını gördüğünüz birşeyler varmı?