Esracmmm Alt karında sertlik oluyo bi anda sonra geçiyo sanki bebeğim oraya geçmiş sonra yer değiştirmiş gibi ağrı yok normal mi bu kasılma dedikleri bu mu yada hiç bilmiyorum elimi koyunca yumuşuyor tekrar geçiyo ama bebek oraya geçmiş olabilir mi o an
Ask-bebegim Esracmmm benimde aynı oluyor 27 haftalığız aşşaya inmiş gibi sertleşiyor ağrı oluy o bence oraya geçiyor idrar kesesine baskı yapiyor idrara sık gitmeme neden oluyor sonra geçiyor
Esracmmm Ask-bebegim bende 26 hafta oldum rahim kasılması nasıl bişey bilmiyorum alt tarafta olunca da acaba dedim korktum bi taş gibi sanki oluyo anlık geçiyo sonra elimle tutuyorum yukarı doğru
Aysenurdesign Sertleşip gevşemesi kasılma oluyor bu haftalarda normal ama çok sık oluyor ise normal değil doktorunuza başvurun
Esracmmm Aysenurdesign çok sık değil günde 1 kere ama kasılmamı bilmiyorum sanki bebek aşağı kısma yerleşiyor sonra yukarı çıkıyor
Serendipty Aysenurdesign ağrı da oluyor muydu bende ağrı sızı yok ama gün içinde ortalama 10 kez oluyor
Esracmmm Serendipty yok hafta da 3 falan mesela ama işte alt tarafı bebek yerleşiyor gibi oluyordu doktora anlattım sıkıntı değil normal dedi ağrı yok
Emsell Serendipty 29. Haftada başlamıştı bende sizinki gibi ağrı sızı yoktu kasılma sonradan çoğalmaya başladı 36+2de doğum yaptım