Kızlar hamileliğime 51 kilo ile naşladım şuan 68 im yani 17 kilo aldım . Ancak ağrılarım çoğaldı özellikle ellerim çok ağırıyor. Diyet yapmaya başladım daha doğrusu ekmeği makarnayı kıstım. Ama canım sürekli bişeyler çekiyor yada aşeriyoeum bilmiyorum bazıları 31. Gaftada aşerilmex sen bahane buluyosun diyolar. Siz ne durumdasınız her canınızın çektiğini yiyormusunuz😬😬 yemeyenler yazmasın sinirlerimi zıplatmayın 😂😂