Kızlar, 2 Ağustos da doğum yaptım. Sütüm az mama takviyesi yaptırdı doktor. Yapmadığım kalmadı. En son hastane işi süt sağma makinesi kiraladım ama sütüm artmadı. Maksimum 60 cc anca gördüm 🥺 bu durumu yaşayan anneler var mı? Gelin biraz dertleşelim…