gulsahklkn Normal doğuma 12 gün kalanlar haydi toplanalım ne gibi belirtileriniz var sancı hissediyor musunuz 🤗
ozlemsari gulsahklkn Bazen rahimde çok minik sancı gibi saniyelik sancılarım oluyor o kadar başka hiçbir şey yok sizde nasıl 😅
beyzaguvendi gulsahklkn bende 3 cm açılma regl ağrısı gibi karın ağrılarım oluyor saatlerce geçmiyor. Haftasından ileri gidiyor belki daha erken gelebilir.🥹
gulsahklkn ozlemsari Bende nst ye bağlandım 120 leri gördü sancı 60-50-40 gelip gidiyo düzensiz sancılar ama ben hiçbişey hissetmiyorum 😀
Qaribova Benimde doğum o civarlarda bel ağrılarım arttı ve hamileliknboyunca gelmeyen farklı akıntılarım geliyor bilmiyorum doğumun habercisimi değilmi
gulsahklkn Qaribova Akıntı artışı oluyormuş ama kıvamı nasıl oluyo hiç bilmiyorum sizinde tortulu bişeyler geliyor mu bazen
Beti_07 Qaribova benimde hafif sarımsı sümüksü akıntım var sürekli her çiş sonrası özellikle kontrol ediyorum bayağı geliyor 38+3üm
gulsahklkn beyzaguvendi Ee gayet iyi açılma olurken herhangi bir belirti veriyo mu ya anlıyo muyuz mesela benim şu son 3-4 gündür vajina kısmım değişik ağrıyor pelvisim ağrıyordu zaten ama yataktan kalkarken dönerken çok canım acıyor yürürken falan böyle değişik oluyo 😳
Edarliiiii 10 Eylül yazısı dahi heyecanlandırdı hiç belirti yok umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi😍
beyzaguvendi gulsahklkn nasıl açıldı ben anlamadım ama tabi ki ağrılarım oldu karın ağrısı kemik ağrısı vajina ağrısı hepsini yaşadım oturup kalkarken her zamanki gibi olmuyor sanki açıkmış gibi hissediyorum belki de psikolojiktir. Yalnız aynı ağrıları ben de yaşadım rahat olun🩷
Asafnur-11 Son 8 gün diyor kramp gibi ağrılarım oluyor bacağıma vuruyor bide adet sancısı gibi ağrı oluyor doğumn habercisi mi bilmiyorum.
Asafnur-11 peri5860 Hemde nasıl bugün de uyuyamadım bel ağrısından adet sancısı gibi ağrı da var tabi
peri5860 Asafnur-11 Ben bugün girdim nst ye sancı çıkmadı ya gece öldüm resmen o zaman gitsem heralde doğuma alırlardı beni.
Gozde_32 gulsahklkn 12 eylul doğumum 2. Kızımi bekliyorum ilk zorunlu sezaryendi buda öyle olacak sanıyorum ama bu ara vajinada baskı batma sizi var kabızlığı basladi normal mi bilmiyorum karnim iyice düştü