Rumeysaufukk Benm çatlatma ignemin 6. Günü ancak bende hiçbir belirti yok ne karın ağrısı ne batması nede göğüste hassasiyet bu normal bişey mi yoksa hamilelik için olması gereken belirtilerin olmamasına işaret mi aynı şeyi yaşayanlar cevaplarsa çok sevinirim.💓
D12ekim Rumeysaufukk benim de 10 günüm sabırsızlıkla bekliyorum aynı şekilde bende hiçbir belirti yok tutmadı gibi geliyor inşallah vardır bana diye dua ediyorum 😓
likesah Rumeysaufukk daha önce de başlıklara yazmıştım denk gelmişsinizdir belki belirti olup olmaması hamilelikle hiç ilgili değil ben iki kez igne oldum ikisinde de yumurta çatladı hic belirtim olmadigi ay hamile kaldım
skz5344 Rumeysaufukk bendede hiç bir belirti olmadı tutmadı diye sıkma canını 15 gün sonra erken gebelik testi yaptığımda pozitif çıktı şuanda doğumuma 3 hafta var inşallah dizinkidr pozitif çıkar
Rumeysaufukk likesah evet denk gelmiştik sanrm bencede belirti olmaması olumsuz bir durum değil teşekkürler yinede 🤗
Mikoosu Bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 1 gün gecikmişti belirti olarak göğüslerim çok agriyordu kan verdim ve çıktı insallah bu ay size nasip olsun