Mirann Arkadaşlar oğlum 1 16 günlük doğduğu günden bu yana hep ishal ve karın gurultusu çok var mama verdiğim gibi cikario gurultu daha başlıyor Bebelac verdim aynı sma ya geçtim aynı ve cokda huzursuz ben alerji olduğunu düşünüyorum sizce neyden olabilir