ikizannesiiiii2 Kızlar ben ikiz gebeyim suyu fazla oldu bakıyorum gebelik şekeri diyor gebelik şekeri hakkında Bilgi verir misiniz nasıl geçer ne olur
yenibirannis ikizannesiiiii2 her suyu fazla olan gebelik şekeri çıkmıyor yalnız bence yan şeker yüklemesi yaptırn yada aclık tokluk baktırın
yenibirannis ikizannesiiiii2 onu bilmiyorum sadece fazla şu şeker değil benm kuzenmn de suyu fazla ama şekeri faln yok
yenibirannis ikizannesiiiii2 olabilirmiş su azlıgındansa fazlalılıgı sonradan düşebiliyomus şuan gayet iyi geçiyor son ayı zaten