Merhaba arkadaşlar ben 36+0 haftalık gebeyim bugün kontrolümüz vardı. Bebeğim 10 gün gerideymiş kilosu azmış 2720 gr siz ne durumdasınız morelim çok bozuk geçen haftaki kontrolümden bu yana 150 gr almış ama doktor az dedi kafam çok karıştı benim gibi olan varmı acaba aranızda? Bide Nst de sancım çıktı doktor bu hafta idare etmeye çalış sancıların yükselirse tekrar gel dedi