KızLar ben Türkoğlu’nda oturuyorum detaylı ultrason için de tip fakültesine gitmeyi düşünüyorum Abdullah beye ama eşim çalıştığı için ulaşım zor sanırım iki otobüs yapmam gerekiyormuş Türkoğlu’ndan merkeze gitsem nerde inmem ve neye binmem lazım yardımcı olur musunuz