Bi kaç gün önce benimde öyle olmuştu. Sancım olmadı. Ertesi gün kontrolüm vardı. Doktor yalancı sancıların başladığını, parmak ucu kadar açılma olduğunu muhtemelen o yüzden geldiğini söyledi. Bence endişelenmeyin sancılarınızı ve bebek hareketlerini takip edin