Bride_6470 Hanımlar tahmin yapabilen anlayan varsa bakarsa çok sevinirim ilk gebeliğim olduğu için merak ediyorum insan bekleyemiyor :)
Bride_6470 Ozge-Duru bacım kismeler bakmıyor bize o kdr bakanlar biranda kayboldu görmediler herhalde :D
ParodiMom Ben bugün kontrole gittim 10+4 doktora cinsiyet tahmininiz varmı dedim iki de laf yedim daha fasulye kadar eli kolu bile çıkmadı ne cinsiyeti diye bağırdı şok oldum ve çok üzüldüm birde burası özel hastane ve 600 lira muayenesine veriyorum
Bride_6470 ParodiMom sende ona bağırsaydın bende bugün devlete gittim çam sakıraya dedim hocam hani bu aylarda tahmin yapılabilir mi em erken 12.haftada doktorların belli bildiği noktalar var oraya göre tahmin yapabilir ama kesin olmaz suan bişi kimse diyemez dedi çok sakince ne gadsizler o kdr para veriyoruz biz tabi sorcam istediğimi
Ozge-Duru Blackkcat bir yerden duymuştum bebek sağda ise kız solda ise erkek diye ama doğruluğu nedir bilmem . Sağlıklı olsunlar öncelikle tabiki hepimizinki 😊
ParodiMom Bride_6470 Sorma gerçekten çok üzüldüm bilen yokmuş yüzde elli atsan tutar zaten diyor dişim çok ağrıyordu modum da düştü birşey de diyemedim ama kesinlikle doktorumu değiştiricem
nazli61 https://share.icloud.com/photos/0f5y5ts9UTIGWhtXG4NLhX1vQ Merhaba ilk gebeliğim cinsiyet tahmini olan varsa alabilir miyim