Neslihan74 Bugün hastaneye gittim kalp atislarini duyamadık ya boş gebelik dedi yada sağlıksız gebelik cuma günü net belli olacak böyle başına gelen varmı acaba 6+5haftaligiz
sevaldqn1 Neslihan74 hemen bir doktora bagli kalmayin gerekirse 8 9. Haftalara kadar bekleyip baska doktorlara baska hastaneye görünün
27r1907 Neslihan74 bugün bende gittim 6 +1 im keseyi ve bebeği gördük kalp atısı icin haftaya cağırdı kücük olduğu icin duyamayiz dedi
Minakannesis Neslihan74 daha erken bunun için bence az daha beklemelisin ben 10. Haftaya kadar boş kesede bekledim ve inşallah boş kese değildir
Neslihan74 sevaldqn1 bende öyle düşünüyorum doktor ztn biraz bekleyelim dedi bebek görünüyor ama net değil kalp atışları yoktu
Neslihan74 27r1907 bizde bebeği gördük ama net gorunmuyordu kalp atışları yoktu bende 6+5 haftalikyiz
hsizyl Neslihan74 ben geçmi kaldım bilmiyorumda 7 de gittik keseyi gördük kalp atışı yoktu 7+5 flanfı kalbi dinlemiştik
Neslihan74 hsizyl ben böyle bsiyle ilk defa karşılaşıyorum daha önce böyle olmamıştı kalp atışını duyamadık bebek net sekilde gorunmuyordu
Minakannesis Neslihan74 ben boş keseden kürtaj oldum canım sonra oğluma hamile kalmıştım şuan 3. çocuğumu bekliyorum Allah nasip ederse
ezeynep Neslihan74 bence panik yapmanıza gerek yok gönlünüzü feraf tutun 🌺 bizde geç duyduk kalp atışını öğrendiğimizde 4 haftalikti 3-4 hafta sonra duyduk kesenin içindeki bebeğide gorememistik ama sağlıklı idi