Merhaba 2. Çocuğu düşünüyoruz ilk gebeliğimde Graves hastası değildim doğum yaptıktan 2 yıl sonra boynumda hissettiğim aşırı baskı sonucu hastaneye gittiğimde nodüllerim olduğunu ve değerlere göre Graves hastası olduğumu öğrendim yaklaşık 1 yıldır tedavi oluyorum ve değerlerim düzelmiş durumda nodüllerimdede herhangi büyüme olmadı çocuk istiyoruz ancak araştırmalar gözümü korkuttu hamile olup Graves hastası olan var mı süreç nasıl ilerledi herhangi bir sorun yaşadınız mı gebelikte ilaç kullanımı nasıl oldu çok merak ediyorum cevaplarsanız çok sevinirim