Benim de olmuştu 34. Haftadan sonra doğurdum geçti iz kalacak sandım göbeğim kıpkırmızı çatlak dolu gibi olmuştu googleda bi resim var puppp yazınca çıkıyor öyleydim hiç iz kalmadı geçti valla bek ilaç falan kullanmadım ne kadar kaşımazsanız o kadar az kaşınıyo kaşırsanız insan bırakamıyo ben fırça tarakla tarardım anca rahatlardım tüm değerlerim temizdi bebek karaciğere bastırdığı için oluyo demişti doktorum