Kızlar 18+5 haftalık hamileyim miğdeme kramp giriyor şu iki gündür bide yanma ee hadi yanma normal diyelim kramp saniyelik giriyor dayanamayacak gibi oluyorum geçiyor hele yemek yiyince daha fazla kramp giriyor ülser başlangıcı olabilir mi ki daha önce de ülser başlangıcı demişti 2 sene önce ama Pantpas diye miğde koruyucu kullanınca 5-10 güne hiç birşeyim kalmamıştı yani hamilelikte nasıl olur böyle bilmiyorum şu an da tiroit ve kan hapı kullanıyorum onlar da mı yoruyor acaba miğdemi diye düşünüyorum var mı bu durumu yaşayan aranızda ?